۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۸۰۱۹

مسول عزیز، شهرستان توریستی کوهرنگ، چشم به نیم نگاه شمادوخته است

متاسفانه چند سالي است که رسیدگی به مناطق گردشگری شهرستان کوهرنگ کمرنگ شده است که تلاش مجدانه مسولان را می طلبد.
مسول عزیز، شهرستان توریستی کوهرنگ، چشم به نیم نگاه شمادوخته است
به گزارش خبرنگار جهان بین، شهرستان كوهرنگ و شهر توريستي چلگرد را كمتر  كسي در كشور است كه نشناسد و از دير باز همواره محل آرامش، آسايش و استراحتگاه سالمي براي هموطنانمان به خصوص استانهاي همجوار از جمله خوزستان ،اصفهان ،كهكلويه و بوير احمد لرستان  بوده است،كوهرنگ داراي جاذبه هاي گردشگري بسياري استرودخانه هاي بزرگ كارون و زاينده رود از شهرستان كوهرنگ سرچشمه مي گيرند.
آبشار تونل اول،چشمه تفريحي و گردشگري ديمه،دشت لاله هاي واژگون، آبشار طبيعي شيخ عليخان، غار يخي، چشمه كوهرنگ، جنگلهاي بلوط بازفت، پل خدا آفرين بازفت، پيست اسكي چلگرد، سد تونل اول، امامزاده سيد عيسي و روستاي گردشگري سرآقاسيد كه به ماسوله دوم ايران معروف است،چشمه ماربره از جمله بهترین و مهمترین مناطق سیحتی این شهرستان است.
اما متاسفانه چند سالي است که رسیدگی به مناطق گردشگری این شهرستان کمرنگ شده است.عوامل زيادي اين شهر توريستي را در معرض خطر قرار داده است.
مهمترين دليل آن عدم پیگیری مجدانه و مصرانه مسولان این منطقه است ، همچنین با تلاش های نمایندگان مردم  در مجلس، تا حدودی کاستی های مناطق گردشگری برطرف شده است، اما می طلبد که این مسولان از نزدیک با مشکلات رویارو بوده و مسائل جانبی و حاشیه ای را در سفر به این شهرستان حذف کنند.

جا دارد كه مسولان استان براي بررسي مشكلات كوهرنگ به اين شهرستان بیشتر بيايند، از نزديك با مردم و مشكلات آنان آشنا شوند، راهكار بدهند، مسئولين زیر دست را مجاب كنند تامشكلات مردم و مناطق توریستی کوهرنگ مرتفع شود. .
پیشنهاد می شود این مسولین به جای برگزاری جلسات متعدد در ادارات، همگی با ورود به مساجد محل و مناطق سیاحتی شهرستان مشکلات را از زبان مردم شنیده و همان جا دستورات لازم برای حل آنها صادر شود.

برخی از مشکلات مناطق سیاحتی و تفریحی این شهرستان عبارتند از خرابی جاده، وضعیت بد امکانات بهداشتی، نبود پارک خودرو، عدم وجود فروشگاه دائمی در مکان های گردشگری و رسیدگی بیشتربه وضعیت امنیتی، که می طلبد مسولان دلسوز این خطه همانند سابق در حل و رفع آن ها اقدام جدی و خداپسندانه داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۳:۵۳

24 Jan 2020